WILLOW OF SILENCE.

Nicoleta Ilie, Teilor: Calitatea și grija pentru oameni sunt valorile noastre comune cu Ask for Tax Free

Nicoleta Ilie, Teilor: Calitatea și grija pentru oameni sunt valorile noastre comune cu Ask for Tax Free

Nicoleta Ilie, Teilor: Calitatea și grija pentru oameni sunt valorile noastre comune cu Ask for Tax Free

Teilor este un brand care exprimă frumusețe, eleganță, rafinament. Este simplu să te îndrăgostești de un brand de bijuterii, mai ales când atenția la detalii și eleganța sunt elementele care definesc brand-ul cu ușurință. Din 2018, Teilor este și partener Ask For Tax Free și astfel povestea brandului românesc ajunge peste ocean. Brand-ul s-a înființat în 1998, pe o stradă din Pitești, care purta același nume, iar astăzi sunt peste 60 de magazine în Europa, o casă de design internațional și o colecție impresionantă de bijuterii. Dacă povestea Teilor poate fi citită oricând pe site-ul lor, noi am stat de vorbă cu Nicoleta Ilie care ne-a răspuns pe scurt, ce reprezintă pentru Teilor colaborarea cu Ask for Tax Free. Noi spunem că Teilor este un brand creat din suflet, cu scopul de a da un nou sens frumosului, și a arăta cum grija față de oameni și pasiunea pot fi puse într-o afacerea care să aducă bucurie oamenilor la fiecare interacțiune.

1. De cât timp sunteți partener Ask for Tax Free și, în primul rând, de ce v-ați dorit acest lucru?

Suntem parteneri Ask for Tax Free din anul 2018 și ne-am dorit acest lucru pentru a ajuta clienții din afara UE în a-și recupera TVA mai repede și ușor.

2. Cum se simte să știți că prin acest parteneriat ajutați cetățenii care vin din țările non-UE?

Pentru societate și pentru client este un parteneriat foarte eficient.

3. Ce produse achiziționează cel mai des din magazin clienții care vin din țări non-UE?

Clienții cumpără doar bijuterii din aur.

4. Ce efect a avut inflația asupra creșterilor din magazin și cum se simte asta? Cetățenii din țările non-UE simt o creștere mai mică a prețurilor?

Nu am fost afectați foarte mult de creșteri. Clienții fideli achizitioneaza în continuare produsele noastre.

5. Care este, în medie, coșul de cumpărături al clienților care apelează la serviciul Tax Free?

Coșul de cumparaturi este în medie de 3000 ron al clienților care apelează la serviciul Tax Free

6. Care ar fi una dintre valorile brand-ului pe care credeți că le împărtășim? (Exp: grija pentru oameni, sinceritate, dreptate, detaliați și cum se pune ea în practică)

Valoarea brandului este calitatea și grija pentru oameni. Bijuteriile sunt predate acestora într-un mod elegant, într-un ambalaj personalizat cu multă atenție la detalii.

7. Dacă ar fi să le transmiteți un mesaj magazinelor care nu sunt încă autorizate Tax Free, ce le-ați spune?

Noi recomandam acest parteneriat, deoarece este de ajutor pentru toatea părțile.


WRITE A COMMENT

Top magazine preferate de clienții Tax Free!

Dacă ai venit pentru prima dată în România, vrei să folosești programul Tax Free și nu știi exact la ce

Tax Free

De ce este magazinul tău important pentru noi? 

Niciun business nu se construiește singur, ai nevoie de parteneri și clienți care să se alăture în ideea ta. Ask

Cum te poate ajuta Tax Free să crești coșul de cumpăraturi în magazinul tău? 

În 2024 am avut aproape 17.000 mii de clienți care au cumpărat din magazinele autorizate Tax Free și care și-au

Interviu Botea Mihaela, Star: Dacă locația este amplasată într-un loc turistic recomad Ask for Tax Free

Nu este cetățean străin care să se gândească să viziteze România și să nu aibă pe buze Brașov. Un oraș

Interviu Claudia Rădulescu, Diamond Boutique: Prin Tax Free relația noastră cu clienții străini a devenit mult mai ușoară

Să fii primul serviciu de restituire a TVA-ului din România presupune un efort dublu. Pe deoparte informarea cetățenilor străini despre

Interviu cu Aida Anghel: Mulți clienți cunosc procedura Tax Free, așa că vor fi încântați să descopere această facilitate în magazine!

  Lucrurile sunt mereu în mișcare, fie că vorbim de noi înșine, fie că vorbim de companie, schimbările sunt cele