Interviu Botea Mihaela, Star: Dacă locația este amplasată într-un loc turistic recomad Ask for Tax Free
Nu este cetățean străin care să se gândească să viziteze România și să nu aibă pe buze Brașov. Un oraș care atrage prin legende, natură din belșug, și sporturi de iarnă sau hiking în orice anotimp. Deși este un oraș în plină dezvoltare, unele lucruri rămân exact la fel indiferent cât de mult timp ar trece. Ne bucurăm să spunem că și partenerii noștri reușesc să-și continue business-ul cu mândrie indiferent de vremurile care se abat asupra orașului sau asupra țării. Una dintre aceste afaceri este și magazinul Star, aflat la poalele Tâmpei, fiind deja un element simbolic în Brașov, încă din 1975. Astăzi am stat de vorbă cu Botea Mihaela, partenerul nostru încă din 2018.
- De cât timp sunteți partener Ask for Tax Free și, în primul rând, de ce v-ați dorit acest lucru?
Suntem partener din anul 2018. Ne-am dorit acest lucru pentru a crește prezența numărului de turiști, în special a celor din țările NON-UE.
- Cum se simte să știți că prin acest parteneriat ajutați cetățenii care vin din țările non-UE?
Ne bucurăm că putem să le oferim acest serviciu, care creează premiza unui număr din ce în cea mai mare de turiști.
- Ce produse achiziționează cel mai des din magazin clienții care vin din țări non-UE?
Cel mai des turiștii achiziționează haine.
4. Ce efect a avut inflația asupra creșterilor din magazin și cum se simte asta? Cetățenii din țările non-UE simt o creștere mai mică a prețurilor?
În funcție de perioadă, s-a simțit o fluctuație a numărului de turiști. Iar, în ultimul timp au mai scăzut, motivele fiind și prețurile afectate de inflație.
- Care este, în medie, coșul de cumpărături al clienților care apelează la serviciul Tax Free?
Coșul mediu de cumpărături este puțin peste 175 euro.
- Care ar fi una dintre valorile brand-ului pe care credeți că le împărtășim?
Motto-ul nostru este “Unde banii tăi au valoare”, expresie care ne caracterizează atât pe noi, cât și serviciul Ask Free. Noi punem preț pe calitatea produselor și, pe cât posibil, pe consilierea individuală a clienților. Noi credem că acest principiu ne-a ajutat să rezistăm pe piața din Brașov încă din 1975.
- Dacă ar fi să le transmiteți un mesaj magazinelor care nu sunt încă autorizate Tax Free, ce le-ați spune?
Le recomand în special dacă locația lor este în apropierea zonelor de interes turistic, și mai ales dacă sunt des vizitați de turiști din țările NON-UE.